divendres, 26 de juny del 2015

EL MISTERIÓS CAS DEL SENYOR FLORENCI

El passat 15 de maig de 2015 a les 20:00 hores, a la Biblioteca de Tordera, el grup de teatre d'adults de l'ACR Pere Cot va representar l'obra "el misteriós cas del senyor Florenci", dirigit per Mònica Sanchís.

El repartiment: Josep - Daniel Martínez 
                             Fortunat - Joan Surós
                             Melanie - Valèria Díaz
                             Vane - Anna Montals
                             Sra. Roca - Cinta Alcàcer
                             Sr. Florenci - ....

L'obra, a veure si ho explico bé, té un esquema a seguir, però gairebé tot és improvisat. Pel títol pensaries que és una obra d'intriga, que ho és, però amb un toc d'humor. Personalment, em va agradar i m'ho vaig passar molt bé, i bravo per als actors i per a la Mònica Sanchís.

Quan va acabar l'obra, ens esperava un petit pica-pica i un còctel.

Com a únic punt negatiu d'aquest dia, la poca afluència de públic, encara que hi va haver mitja entrada. Així doncs, ja ho sabeu per a la propera, no us ho perdeu!
































FI

2 comentaris:

  1. M'encanten els reportatges que fas!!! Passa el temps i tornar a veure les imatges em fa reviure el moment.

    ResponElimina
  2. M'encanten els reportatges que fas!!! Passa el temps i tornar a veure les imatges em fa reviure el moment.

    ResponElimina